Explorers (15-18 jaar)
explorers

Explorers (15-18 jaar)

Activiteiten
Explorers zijn jongens en meiden van 15 t/m 18 jaar. Deze speltak is een vervolg op de scouts en gaat weer een stapje verder richting zelfstandigheid. Zij krijgen steeds meer verantwoordelijkheid en beginnen al zelfstandig te organiseren. Zij maken bijvoorbeeld hun eigen programma, in overleg met de begeleiding en regelen ook grotendeels zelf hun zomerkamp. Ook zijn de explorers al druk bezig met het helpen bij het organiseren van activiteiten voor de jongere speltakken of gezamenlijke opkomsten zoals carnavals- en Kerstvieringen.

Opkomst
De Explorers draaien op woensdagavond van 19.00u tot 21.00u bij ons clubgebouw aan de Willandstraat 7. Tijdens schoolvakanties en feestdagen zijn er geen opkomsten.

Leiding
De Explorers worden begeleid door Toin, Michael, Tim en Bart.
U kunt de begeleiding bereiken via explorers@scoutingberghem.nl